Moments Advertising Moments Advertising Clienti Moments Advertising Contact Moments Advertising
publicitate
Moments - Creatie publicitara Moments - Reprezentare companii Moments - Productie publicitara
 

Identitatea corporatistă reprezintă imaginea utilizată de o companie pentru a-şi evidenţia identitatea, scopurile şi obiectivele. Identitatea corporatistă este zugravită cu ajutorul branding-ului şi al mărcii. Identităţile corporatiste au la origine filozofia proprietăţii comune a organizaţiilor. Această filozofie se manifestă printr- o cultură corporatistă distinctă.

Identitatea corporatistă poate fi exprimată prin intermediul logo-urilor, al mărcilor, etc., supuse unui design corespunzător. În această categorie putem include paletele de culori, aşezarea in pagină, caracterul scrisului si alte asemenea instrumente care identifică respectiva corporaţie pe piată. Un exemplu ar fi Carrefour; identitatea sa este recunoscută imediat ce işi face apariţia logo-ul. Culorile albastru şi roşu reprezintă elementele principale care compun identitatea acestei companii. În mod asemănător, multe companii investesc sume mari de bani pentru a-şi transforma identitatea în ceva distinctiv si unic, ceea ce le asigură o recunoaştere mult mai facilă pe piaţă.

Identitatea corporatistă a devenit un instrument important în promovarea culturii corporatiste şi a companiilor. Ea are urmatoarele trei părţi componente:
design-ul corporatist (logo-uri, uniforme);
comunicarea corporatistă (publicitate,  informări, relaţia cu publicul, reclame);
comportamentul corporatist (valori interne, norme).
   

Logo-ul
Logo-ul reprezintă identitatea tangibilă a companiei pe piaţă. Acesta poate fi reprezentat de embleme, semne sau simboluri menite să infăţişeze imaginea companiei.

Lumea afacerilor este extrem de competitivă şi cuprinde mii de logo-uri. Dintre toate aceste logo-uri, doar cateva supravieţuiesc şi devin cunoscute. Există anumiţi factori care determină gradul de succes al unui logo:
trebuie să fie lizibil;
combinaţia de culori trebuie să fie cea mai potrivită pentru compania respectivă;
trebuie să fie unic;
trebuie să infăţişeze imaginea companiei;
nu trebuie să fie prea complicat sau înghesuit;
trebuie să fie cât mai simplu posibil;
trebuie să aibă efect, indiferent de mărime;
nu trebuie să conţină imagini sau fotografii complicate.
   
Logo-urile sunt o parte a identităţii corporatiste, care contribuie la succesul şi notorietatea companiei. Nu trebuie pus un semn de egalitate între logo şi identitate corporatistă.


   
   
Moments Advertising
Braşov, Soseaua Cristianului
Complex Come & Go, Et. 1,
birou E4
(vis-a-vis de benzinaria OMV Bartolomeu)

Tel.: 0368 44.20.20
Fax: 0368 40.15.67

publicitate@moments.ro

www.moments.ro